Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

donderdag 17 maart 2011

weer thuis(:

Vandaag mocht ik eindelijk weer naar huis. Dat werd ook wel tijd want mama en ik zaten 10 dagen met elkaar op een kamertje en dat is niet echt ideaalXD Normaal sliep ze in het ronald macdonald huis maar die zat nu vol.. Gelukkig gaat het een stukje beter met mijn blaas en ben ik ook weer wat fitter;d Het was nu veel beter naar huis gaan dan de vorige keer en ik kan nu ook echt even een tijdje geen ziekenhuis meer zien. Dus hopelijk blijft het nu een tijdje goed gaan zodat we lekker thuis kunnen zijn! Kan ik ten minste zelf weten wanneer ik wat doe. Vandaag hebben we al een stukje gefietst buiten maar ik vind het nog wel erg koud. Beter gaat het zonnetje weer schijnen want dan is alles leuker:D ik moet deze weken heel hard aan school gaan werken want voor 22 april moet ik alle toetsen gedaan hebben en dan komen de examens er al aan.. nouja ik heb tijd genoeg want voorlopig mag ik nog steeds nergens heen behalve naar buiten dan. Gelukkig mogen er wel mensen naar mij komen dus dat scheelt een stuk(:

1 opmerking:

  1. Super meid!! Ik lees liever hier hoe het met je gaat dan dat ik het hoor omdat je op de afdeling ligt! Succes met leren en veel plezier met genieten.

    Liefs,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen