Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

donderdag 31 maart 2011

31 maart

Vandaag moest ik weer op controle in utrecht. Ik vond het best wel spannend want de vorige controle was een week geleden en ik ben gewend dat er vaker gecontroleerd wordt. Ik maakte me dan ook over allerlei dingen zorgen terwijl dat niet echt nodig is. Je wordt na zo'n behandeling best wel in het diepe gegooid. Int ziekenhuis heb je alle begeleiding en kun je als je ergens mee zit dat gewoon meteen zeggen. Maar thuis sta je er toch een beetje alleen voor. Gelukkig zal dat wel wennen en hoe langer het goed gaat hoe meer vertrouwen ik waarschijnlijk heb dat het goed blijft gaan. Mijn celwaardes waren best goed gelukkig. Met mijn blaas gaat het nog steeds klote en dat zal de komende maanden nog wel blijven. Dat gaat pas over als ik T-cellen heb.. Ik wen er steeds meer aan en heb afgelopen week met het mooie weer lekker veel gefietst. Ik kan maximaal een uurtje wegblijven want daarna moet ik alweer plassen. Met school gaat alles heel erg goed. Ik moet nog 3 toetsen doen en dan beginnen de examens alweer bijna. Gelukkig kan ik de examens gewoon thuis maken. Ik mag nog niet in een klas lokaal zitten en om nou in mijn eentje in een lokaal te gaan zitten met dat blaasprobleem dat ik elk half uur naar de wc moet lijkt me ook niet echt chillXD Dan is thuis toch wel much better. Ik ga nu maar even tv kijken en daarna lekker spagetti maken

3 opmerkingen:

  1. echt supermooi om te lezen hoe het met je gaat!! heel knap van je hoe positief je in t leven blijft staan en mooi dat het goed gaat!! heeel veel succes met je toetsen en examens!

    xx Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het naar omstandigheden natuurlijk super goed gaat!! ben zo blij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve nicht!

    Ik heb alle verhalen van pap en mam gehoord... Wat een drama is het geweest zeg! Onvoorstelbaar dat dit heeft kunnen gebeuren en hoe jij je hier wederom goed doorheen slaat! Ik lees dat je nu hard aan het leren bent voor de laatste examens? Hopelijk je laatste weekje! Nou meid, zet hem op met de laatste loodjes.

    Hele dikke kus en knuf van ons!

    BeantwoordenVerwijderen