Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

woensdag 12 januari 2011

ff een update

11111
hai mensjes
ik dacht laat ik weer is een update geven hoe het met me gaat! ik heb nu 2 chemokuren gehad en tot nu toe gaat het heel goed maar over 10 dagen gaan ze dan eindelijk beginnen met de beenmergtransplantatie. het komt nu wel heel dichtbij allemaal. eerst was het ohhhh nog 2 maanden, toen ohh duurt nog een maand, het voelt een beetje als een wedstrijd waar ik nu de voorbereidingen voor gehad heb en die dan over 10dagen echt gaat beginnen. ik krijg eerst een kuur van 8 dagen. eerst 4 dagen een spulletje wat door een konijn wordt gemaakt ofzo en omdat je lichaam dat niet herkent kun je daar heel ziek van worden, daarna krijg ik nog een allerlaatste chemoboost die alle celletjes die er misschien nog zitten kapot moet maken. dan krijg ik een daggie rust en dan gaat mijn nieuwe beenmerg erin. klinkt als een hele operatie maar is gewoon een zakje met vloeistof wat door mijn infuus loopt;p ik krijg beenmergcellen van 2 navelstrengen. dat matchte beter dan een "echte" donor. dat spul schijnt heel erg te stinken dus dat wordt nog watXD omdat ik dan een tijdje 0.000 witte bloedcellen heb, heb ik geen weerstand en moet ik een poos in isolatie. ik mag dan niet naar buiten en ik mocht ook maar 5 mensen kiezen die langs mogen komen. mijn moeder, tante, oom, nicht en 1 vriendinnetje. iedereen die langkomt moet ook helemaal een mondkapje op en een speciale jas aan zodat ze me niet kunnen besmetten met rare bacterien enzo. gelukkig bestaan er ook nog telefoons en computers zodat ik lekker kan skypen met mensen enzo(: raak ik niet helemaal weg van de wereld;p voor de rest weet ik nog niet precies hoe het daar verder gaat maar dan schrijf ik tegen die tijd wel weer een nieuwe blog;d
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten