Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

zaterdag 22 januari 2011

22 januari

Haiiiii
weer even een update hoe het nu gaat!
de eerste 3 dagen van de atg kuur zitten er nu op. de eerste dag had ik koorts en had een lage bloeddruk, daardoor was ik erg moe dus heb ik lekker de hele dag geslapen. was ook wel voorspeld, het viel allemaal nog wel mee. gister had ik een hele goede dag. ik was vorige week al bang dat ik de finale van voice niet zou kunnen zien omdat ik daar te moe voor zou zijn maar ik heb het allemaal mooi gezien met popcorn en alles erbij. toen ik vandaag wakker werd had ik echt een opgeblazen gevoel en zat ik onder de rode vlekken. ik heb ergens een allergische reactie op en ze gaan nu onderzoeken waarop. gelukkig hadden ze weer medicijnen tegen die reactie dus nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. ik houd wel veel vocht vast, dat is wat minder.. daardoor heb ik een beetje een opgeblazen gevoel. ik ben nu al 3 kilo zwaarder dan 3 dagen geleden maar morgen is de laatste dag van de atg dus daarna wordt het weer minder. morgen beginnen ze ook met de chemoboost. dat wordt ook wel weer een spannende dag maar tot nu toe ben ik eigenlijk wel tevreden. de chemoboost duurt ook 4 dagen en dan heb ik 1 dag rust en dan gaan de nieuwe beenmergcellen erin. time fliesss!
gelukkig is mijn kamertje in ieder geval weer helemaal gezellig ingericht met mijn eigen spullen en alle leuke kaarten die iedereen gestuurd heeft dus dat scheelt ook een stuk. anders voel je je al helemaal zo geisoleerd..

3 opmerkingen:

  1. Hoi kanjer, blijkbaar krijg je geen bericht dat er een nieuwe blog is, als je je hebt aangemeld als volger. Jammer. We spreken en/of zien elkaar morgen. Dikke knuffel, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé lievie, wat fijn dat je een nieduw bericht hebt gemaakt. Weer een leuk stukje en fijn dat het tot nu toe allemaal toch redelijk te doen is. Heb mij ook als volger aangemeld dus volg je op de voet. Natuurlijk toch ook veel contact met Loes voor nieuws uit de eerste hand.
    Dikke kus. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee lievie!!

    Fijn te horen dat je je nu nog redelijk voelt. De komende periode zal met ups en downs voorbij gaan... Morgen wordt een hele spannende dag voor je!! Raph is gisteren bij het UMC geweest en krijgt dinsdag de uitslag. Laten we hopen dat ook hij een geschikte donor zal zijn! Ik ga morgen voor 3 weken naar Thailand en Cambodja, maar kan gelukkig je blog bijhouden en op de hoogte blijven. Hou je taai meis en we denken aan je!! Hele dikke knuffels en zoenen!
    X Liset

    BeantwoordenVerwijderen