Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

vrijdag 28 januari 2011

dag 0

hallo iedereen,
vanochtend om 10 uur gebeurde het dan. de zon scheen vollop en het 1e zakje met beenmerg werd aangehangen. ik merkte het gelijk toen het inliep want ik voelde me meteen een beetje naar, ook kreeg ik even allemaal rode vlekken en buikpijn. ik had echt een gevoel dat ik moest overgeven maar het lukte niet. toen het 2 zakje beenmerg erin zat ging ik maar even slapen. toen ik eindelijk had overgegeven een keertje was dat nare gevoel uit mijn buik ook weer weg gelukkig.
ze noemen deze dag, dag 0. omdat vanaf nu als het goed is een heel nieuw afweersysteem wordt gevormd. de cellen moeten nu een plekje in mn beenmerg gaan zoeken. daarin moeten ze zich vermenigvuldigen en het winnen van mijn  eigen cellen. het duurt een aantal weken voor ze kunnen zien of het de goede kant op gaat dus nu breekt de spannendste periode aan.
nu ga ik maar weer lekker een filmpje kijken of even schilderen
doeiiiiiii

2 opmerkingen:

  1. lieve Sophia,
    Vanmiddag belde Loes om te vertellen over je transplantatie en je blogadres door te mailen.
    Ik ben blij dat je je alweer wat beter voelt! We steunen je allemaal tijdens deze spannende weken en ik denk vaak aan je.
    Enne....vanavond kan je na het afkicken van de Voice alweer verder met de X-factor!!!
    lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé lievie,
    Wat een spannende dag. Paul heeft foto's doorgestuurd van deze bijzondere gebeurtenis. Je zag er heel gelukkig uit dat deed mij goed. Verder heb ik Loes nog gesproken en ben volledig op de hoogte dus ook dat het even wat minder ging. Hoop dat je die lekkere Lasagna hebt kunnen eten. En zoals je weet, je zit in mijn hart en in mijn hoofd. Denk heel veel aan je.

    Dikke kus en knuffel,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen