Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

zondag 13 februari 2011

dag 16

Ik heb alweer een week niet geschreven maar dat komt omdat er niet zo veel gebeurd. Alles gaat nog steeds goed en het lijkt er zelfs op dat ik al wat eigen nieuwe bloedcellen ga maken. Ik krijg vanaf nu ook even geen witte bloedcellen transfusies meer om te kijken wat mijn eigen donorcellen doen. Deze week wordt best spannend dus. Ik heb nog steeds wel wat last van mijn mond en keel maar het wordt volgens mij wel iets minder.
Afgelopen week was een hele saaie week. Maar elke week die saai verloopt is een goeie week zeggen ze. Ik heb gister weer een schilderij gemaakt, dit keer voor de artsenkamer. Hij is alleen wel heel groot geworden maar dat was ook wel een keer leuk om te doen. Dit is em geworden:
Vannacht had ik opeens enorm zin om te shoppen dus toen ik wakker werd heb ik gelijk wat kleren besteld op asos. Ik hoop dat ze snel komen(:
En dan ben ik donderdag alweer jarig, weer in het ziekenhuis. Ik ga aan mijn dokter vragen of ik in ruil voor het schilderij even 5 minuten naar buiten mag. Even wat frisse lucht. En ik ga pizza bestellen. En taart, veeel taart haha. Als ik weer thuis ben vier ik het gewoon over.
Nu ga ik nog even wat leren want ik heb morgen een toets wiskunde....

1 opmerking:

  1. heey
    super mooi schilderij!!! je mag er ook wel eens een voor mij maken :P fijn te lezen dat het redelijk goed gaat!! heel veel sterkte nog voor de rest en toch een hele prettige verjaardag al toegewenst!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen