Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

donderdag 17 februari 2011

BIRTHDAY

Mijn dagen kunnen vanaf nu niet meer stuk want ik heb net het mooiste verjaardagscadeau van de hele wereld gekregen!! Alle verpleegsters en dokters kwamen net voor me zingen en toen kreeg ik een briefje van mijn arts met daarop het nieuws dat mijn nieuwe cellen 100 procent van de donor zijn! Er zit geen 1 cel van mezelf meer in dus ook geen leukemiecellen. De transplantatie slaat heeel goed aan dus ik heb nu echt wat te vieren!! Ik mag waarschijnlijk ook al heel snel naar huis dus dat zou super zijn! Ik ga nu lekker douchen maar wou toch eerst even dit nieuws op mijn blog zetten!
Ik heb net onwijs veel leuke kaarten gekregen en ik wil iedereen daar heel erg voor bedanken!:D

2 opmerkingen:

  1. Super, super, super gefeliciteerd! Wat een prachtig cadeau. Fijne dag Sophia

    groetjes van Grietje uit Hoogeveen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sophia,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....en dan dat briefje van de arts...wat vind ik dat super,super, super fijn voor je, gefeliciteerd met dit geweldige nieuws een mooier
    verjaardagscadeau kun je krijgen....
    Was het gezellig samen met Merel?

    Een hele dikke knuffel van mij,
    Linda

    ps: ik heb me aangemeld als volger maar dat is met een site die ik niet echt bijhoud. Mijn site kun je vinden op www.lindagboek.nl

    BeantwoordenVerwijderen