Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

maandag 25 juli 2011

kort berichtje

Vandaag ben ik weer op controle geweest en de prednison slaat nog steeds goed aan. Mijn rode bloedcellen zijn weer gestegen en de dosis is weer wat verminderd van de prednison. Eindelijk heb ik ook echt weer  mijn eetlust terug dus daar maak ik mooi gebruik van. Vandaag was ik ten opzichte van donderdag 2 kilo aangekomen dus daar ben ik heel blij mee! Ik zou nog het schilderij posten wat ik vorige week gemaakt heb. Dat is deze:

Ik heb hem ook op marktplaats gezet zodat ik misschien nog wat extra kan verdienen want een bijbaantje zit er voorlopig nog niet in.. Dus ben benieuwd of erop gereageerd wordt haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten