Dikke kok 2

Dikke kok 2

Dikke dames 2

Dikke dames 2

Dikke kok 1

Dikke kok 1

Dikke dames 1

Dikke dames 1

Eerste schilderij

Eerste schilderij

Mijn apen in het AMC

Mijn apen in het AMC

maandag 25 april 2011

lekker zonnetje(:

afgelopen dagen waren heel leuk, het is heerlijk weer dus dat is sowieso goed voor mn humeur. zaterdag heb ik samen met rachel de hele middag in het gras gechilled, zij in de zon en ik in de schaduw, want ik mag nog niet volop in de zon.. is slecht voor mijn huid. zondag moest ik eerst voor een transfusie naar het ziekenhuis maar mocht gelukkig na een uurtje weer weg. met mijn blaas lijkt het echt een stuk beter te gaan dus hoef ik gelukkig niet continu naar de wc(: ik kan ook eindelijk weer een beetje lekker slapen zonder dat je er 10 keer 's nachts uit moet, dus heb ik ook weer wat meer energie. daarna ging ik even fietsen en met merel een ijsje eten bij van swoll. toen ging ik voor het eerst asperges maken met mama en die waren gelukt dus dat was lekker! vandaag kwam michelle en gingen we lekker op de scooter een beetje touren en een ijsje gehaald in dit lekkere weer;d

Geen opmerkingen:

Een reactie posten